Wednesday 6 July 2011

Mimpi Yang Sengal

Ohayou gozaimasu...

Korang pernah tak, bile celik mate bangun pagi je, terase mate berair-air sebab mimpi? Haaa..pagi tadi aku bangun, mate aku berair-air tau. Dan mimpi aku malam tadi sungguh sengal. Keji tau mimpi cenggitu! Ahha..

Citenye camni...

Aku belajar dalam satu clas ngan kawan-kawan universiti aku dulu. Abam J pun blajar dalam clas tu jugak. Sibuk je die nak enteprem dalam mimpi orang kan. Belajar satu clas ngan aku laktu. Cisss, tak boleh nak gatal-gatal ngan orang laen! Haha. Waktu tengah belajar tu aku tunang ngan die. Dalam clas tu, ade la sorang mamat ni admirer kat aku. Cecewahhh! Name die jejake X (bukan name sebenar). Perlu ke aku mention name die bebetul? Malu la aku kang tetibe die bace blog ni! Hakhak. Bile aku tau die admirer kat aku, aku pun tunang ngan die plak..sebab aku kesian je kat die. Die macam frust tengok aku tunang ngan abam J. So, aku pun putus tunang ngan abam J dan tunang ngan jejake X tersebut semate-mate sebab kesian. Playgirl kan aku dalam mimpi. Pastu, abam J lak, muke die sedih gile. Die cakap la kat aku takkan ade orang laen yang boleh jage aku macam die jage, dan takkan ade orang laen yang sayang aku macam die sayang. Eh, ayat die dalam mimpi ngan alam nyate same je! Musykil ni musykil ni! hahaha. Aku pun putus la tunang ngan jejake X tu, pastu tunang semule ngan abam J. Ntah pape kan! Geram betul ngan diri sendiri. Bile dalam kelas, boleh pulak lecturer cine ni tanye kat jejake X tu, jadi tak nak kawen. Dengan slow je die jawab 'tak jadi, sebab tunang saye tak setuju'. Pastu, sume mate budak-budak clas tertumpu ke arah aku. Cisss la mimpi ni, panjang laktu. Lepas jawab tu, jejake X pun keluar la clas. Membawe hati la kononnye. Abam J pun keluar clas, nak pegi pujuk jejake X gamaknye. Aku pun keluar clas gak nak pegi pujuk sape tak tau. Haha drama gile! At last, mesti la aku pilih abam J kan. Mimpi tu abes camtu je. Tapi aku sedih sebab dah buat orang lain sedih.

Dan yang paling tak tahannye, name abam J dalam mimpi aku tu AARON AZIZ! Wakakakaka!! Sengal!! Ngengade nak jadi aaron aziz. Bajek seth tan letteuwwwww..mwahahaha!


"Urmmm..kalau ade hati yang pernah tersakiti dan disakiti oleh aku sebelum ni, aku mintak maaf banyak-banyak. Semoge semua bahagie dengan hidup masing-masing sekarang. Keep on living, don't look back =)"


No comments: