Friday 8 July 2011

Kesakitan Angkara Si Dia

Kejadian pertama:
Tengah aku melenggang-lenggok berjalan kat dalam umah, tetibe kaki aku rase macam terpijak sesuatu objek yang kecik tapi keras dan tajam kat atas karpet. Adoiii..saketnye!

Kejadian kedua:
Mase ni tengah online ngadap laptop. Duduk bersile la atas karpet sebab laptop kat atas meja jepun tu je. Kengkadang tu tangan menopang la atas karpet kan taknak bagi lenguh. Tetibe rase tapak tangan ni pedih je tertekan sesuatu objek ni. Kecik tapi keras dan tajam. Oh..lagiiii..ini boleh menimbulkan amarah aku nih! Haishh

Kejadian ketiga:
Aku nak masak air pakai heater. Heater letak kat atas karpet tu je sebab dekat ngan tempat cocok kan. Tetibe, betul-betul kat depan heater, aku nampak lagi objek kecik tapi keras dan tajam ni! Ahhhh..saket tau. ..saket mate ni tengok! Amarah ni amarah ni...hehehhh

Angkara sape la ni kan??!! Cecehhh..padahal dah tau sape punye keje...



























Sape punye kukuuu niiiii? Aku tak puas hati. Takkan tiga je kan. Ni mesti ade lagi nih. Merangkak-rangkak la aku cari kat atas karpet tu. Semangat nih cari! Haha


Last-last jumpe lagi dua. Takkan sebelah tangan je potong kuku. Mane lagi lima jari kan? Ish, tu mesti dah terpelanting kat mane-mane celah ntah. Aku memang la baru potong kuku tapi aku rase aku dah buang lepas tu. Haa..kalau tak caye ce tengok ni...


Tak match kan size kuku tu ngan jari aku. Kuku tu besar gabak untuk jari aku..kan? kan? Jadinye, confirm bukan kuku aku. Tak payah buat ujian DNA, tengok macam tu je dah tau bukan aku punye. Kite tengok yang ni plak...


Haa..ni tangan abam J. Gambar ni aku curi-curi snap. Tak payah la korang nak kaji sangat kedudukan tangan die tu kat mane kan. Wekk ;p. Yang penting tengok kuku die tu.

"Eh eh pendek la kuku die...baru lepas potong letteuwwwwwwwww.......!!" Mwahahahaha~

Hadoi laaaa mohd khairul ni...die memang dengki betul tengok karpet tu bersih! Dah la pesen tak suke orang lain potong kan kuku die, takut terpotong isi katenye. Haha. Dahtu, ngape la potong kuku sampai terpelanting-terpelanting cenggitu sayam...pasni kalau ai jumpe lagi, biar ai potong kuku yu..dengan isi-isi skali ai potong..boleh gitu? Hahahaha



No comments: