Friday 8 July 2011

Apekah Maksud Mimpi-mimpi Itu?

Tak tak. Kalini bukan mimpi sengal macam aritu. Ni mimpi macam serius je. Macam bawak petande pape je. Hukhuk.

Mimpi pertame
Aku mimpi waktu tido pagi tadi lepas pukul 5. Antara pukul 5 ke pukul 7. Dah terang benderang dah pun pukul 5 tu. Terangnye macam pukul 9 pagi kat malaysia. Kat sini subuh pukul 2.30 pagi ye kawan-kawan. Aku mimpi pasal ular besar. Ular sawe kot. Orang kate kalau mimpi pasal ular ni, tande nak dapat duit. Bile pikir-pikir..urm, mungkin kot. Sebab harini abam J dapat bonus. Hakhakkk! Tapi, ngape aku plak yang mimpi kan. Empunye badan relax je tido berkeroh-keroh macam takde mimpi pape pun. Hahaha. Ohhhh...takpun, ni mesti bonus tu akan jatuh ke tangan aku..haaa..gituewwwww kannnnn...mwahahaha. Tapi, mungkin jugak ade maksud laen kan. Ade sape-sape tau?

Mimpi kedua
Yang ni aku tido pukul 11 plak. Alah..kantoi la puloppp tido tengah hari! Haha. Aku mimpi tengok air laut besar. Macam tsunami gitu. Macam air banjir pun ye gak. Aku duduk kat dalam satu rumah  Rumah tu macam dekat tepi pantai tapi bawah tu ade air laut gak. Jadi, aku tengok ombak tu jelas sangat. Tapi air tu tak kena aku. Aku tengok je die mengalir. Aku pun cecepat la google cari tafsir mimpi kan. Berdebar-debar ni. Tapi nak tau gak, tak kire! Ish, tapi takde plak exactly macam yang aku mimpi. Aku amek je la yang sipi-sipi ye.

1. Bermimpi seperti berada di laut: ertinya akan mendapat wang/rezeki
2. Mimpi melihat air mengalir: bermakna akan mendapat khabar mengejutkan
3. Bermimpi melihat banjir: akan mendapat rezeki yang tak terduga

Ehhh..ape tu khabar mengejutkan?? Jangan la yang bukan-bukan, aku dah la duduk jauh ni =( . Rezeki yang tak terduga?? Urm urm urm urm urm urm dan urmmmmmmm lagi. No komen. Ishhh, takot la cenggini..menyesal lak pegi google tadi.

Alaaa..mimpi je kot. It was just a dream. Kannn? Kalau cakap kat abam J mesti die cakap gini...

"Tulaaa...sape suh asek tido je. Dah macam-macam mimpi keluar" Hahahaha

Biarlahhhhh orang nak tido...!! buwekkkkk ;p

No comments: