Friday 15 July 2011

Just For Laugh

Korang pernah menabung dari kecik tak? Kalau pernah, mesti dah berjuta-juta kan? Mesti dah boleh beli cincin 24 juta kan? Mwahahaha. #sarcasm#


Terbaekkkkk lah jawapan kak mah! Memang jawapan bernas yang patut keluar daripada seorang first lady la kan. Wahahahaa. #sarcasm lagi#

Ok, abaikan cerite 'hantu kak mah beli cincin' tu, aku nak share satu lawak vangangsss ni. Korang HARUS terai tau! Senang je, ikut step-step kat bawah ni:

                 1. Open Google Maps (get directions)
                 2. Type China as your starting point
                 3. Type Taiwan as your destination
                 4. Read step 48

Hahahahaha. Rase nak lempang je pakcik google tu laju-laju!

Have fun!

p/s: mase aku tengah taip step-step tu, tetibe ade jishin yang agak kuat dan agak lame. Dah la aku sengsorang kat umah ni. Pastu, aku terus dapat call daripada abam J. Die tanye aku pasal jishin, so, aku ok ke tak. Yes, i'm fine. Tapi pening-pening sikit ni. Aaaaa..nak baring! Doakan kami selamat ye.

No comments: